טרנד ה-Social Audio מגיע גם אלינו
קלאב האוס היא הדבר החם שכולם מדברים עליו בחודש האחרון.
זו היא אפליקציית רשת חברתית לצ'אט מבוסס שמע בלבד, Social audio.
בין צוקרברג לבין אילון מאסק (שכיכב בשיחת קלאב האוס של מעל ל-5,700 משתתפים בשבוע שעבר), כולם כבר הביעו בה עניין.
הסיפור מתחיל מסטארט אפ של 10 אנשים בלבד, לא רווחי (כרגע), זמין (כרגע) רק לאייפון, עובד על הזמנות בלבד ועדיין, הוא משגע את העולם. גם אינסטגרם החלה כאפליקציה שנבנתה ע"י עשרה אנשים בלבד, בלי לדעת שבסוף היא תירכש על ידי השחקנית החזקה בשוק, ותהפוך לפלטפורמת על.
למה קלאב האוס עובדת כל כך טוב?
תחום ה-Social Audio הוא אחד משני הטרנדים הבאים (הראשון הוא AR/AI) והוא עונה על צרכי ה-FOMO (fear of missing out) והריחוק החברתי בבת אחת.
אנשים תקועים בבית בסגר, לכולנו טלפונים חכמים ואינספור אפליקציות שיחה, אבל נמאס לנו מתקשורת טקסטואלית ואנחנו עייפים מלהיות זקופים בשיחות ועידה בוידאו - כאן באה אפליקציית שמע בלבד להצליח. היא לא תובענית כמו וידאו, היא דורשת מעט מאוד מכל משתמש (מעורבות פשוטה וקלה) וכל התכנים בה נעלמים מיד אחרי שהם עולים (היי לסטורי / סנאפצ'ט), מכאן ה-FOMO.
מעבר לכל אלה, קלאב האוס מבדלת עצמה ושמה בפרונט את הגורם שכל שאר הרשתות החברתיות מתעלמות ממנו או לא שמות אותו בפרונט - ה-אודיו. מי כמונו יודע, שמעל ל-80% מצופי הסרטונים בסושיאל צופים בהם על Mute.
אני עוד חוקרת את הממשק ואת ההזדמנויות הצצות, אבל אני יכולה להגיד שלראשונה מזה זמן רב, בניגוד לדעתי האישית על טיקטוק ודומותיה, יש הרגשה של שחקנית חדשה, חזקה, ממכרת, רעננה ומפוצצת באפשרויות חדשות לשיווק, קהילה ושיח.
באחד מהקלאבים שביקרתי בהם השבוע, דיברנו על איך לבנות פרופיל טוב בקלאב האוס, איך לכתוב BIO שייצג אותנו בצורה מיטבית. עלו המון רעיונות חשובים, כמו
הנה הדברים שאני נעזרת בהם כשאני כותבת אודות בלינקדין, מענה על השאלות האלה יכול לעשות לנו הרבה סדר גם בכתיבת ביו בקלאב האוס:
ההכוונה רלוונטית כמובן למי שהיה רוצה לעשות פיתוח ונטוורקינג עסקי, ולא לעבוד רק באישי.
איזה כיף לך - מהיום כל כלי או פיצ'ר בשיווק דיגיטלי שכדאי להכיר יגיע אליך לפני כולם :)
כמעט הצלחתי לאסוף אותך לרשימת מקבלי העדכונים שלי, אבל אז משהו קרה. אולי פספסת שטרודל או משהו?