Blog Post

5 סודות שכל מומחית בקידום ממומן בלינקדין צריכה לדעת

אנחנו לא מדברות מספיק על לינקדין. וכשאנחנו מדברות עליה, אנחנו לא מדברות על מה ייחודי בה כל כך. טוב, בסדר, גם בזה כבר דשנו, אבל מה עם מה שכל כך מיוחד במערכת הקידום הממומן שלה? אהא! 


אז הנה 5 סודות שכל מומחית בקידום בלינקדין צריכה לדעת:


  • קידום פוסט של אדם מתוך הארגון עצמו. א.נשי המכירות, המנכ״ל.ית, מנהל.ת ה-HR כתבו פוסט והוא מייצג את הארגון בצורה חיובית? תוכלו לקדם פוסט של אדם פרטי מתוך העמוד העסקי. א.נשים תמיד יעדיפו לקרוא תוכן אישי מאשר כזה שמגיע אליהם מעמוד שמייצג עסק. הקשב גבוה יותר = ההיענות גבוהה בהתאם. זו גם דרך טובה לרתום את שגרירי הארגון לתמוך בשיווק הארגון 💪


  • אי אפשר לדבר מספיק על אפשרויות הטירגוט היסודיות שלינקדין מציעה, כמה מהן שאני אוהבת במיוחד: טירגוט לפי כישורים (Skills) שעובד מעולה, לפי מצב בשוק העבודה (מחפש.ת עבודה, נכנס.ת למשרה חדשה, מוכן.ה לרילוקיישן, קודם.ה לאחרונה ועוד), טירגוט לפי כמה רווח הארגון אליו משתייך.ת העובד.ת עושה, וכן, הטירגוט שכולנו מחכות לו במטא - טירגוט לפי השתייכות לקבוצות! 🤩


  • סיימתן קמפיין או מריצות אחד כזה ורוצות לדעת למי הוא מגיע? בדאשבורד ה-Professional demographics תוכלו לראות לאילו אנשים מאילו תעשיות, תפקידים, מקומות בעולם, דרג, חברות, גודל של ארגונים מגיעים התכנים שלכן. אהבתן מה שאתן רואות? המשיכו כך, אתן כנראה מטרגטות-על חלל 🚀, לא אהבתן? זה בדיוק הפידבק שאתן צריכות כדי לדייק ולצמצם את הקהל, להשתמש באפשרות אי ההכללה (Exclude) ולהגיע לקהל הכי נכון לכן.     טיפ ל-pro's אמיתיות: תנו את שמות החברות אליהם נחשפו העובדים שלהן לתכנים לא.נשי המכירות שימשיכו מולם בקשר ישיר באופן אורגני בלינקדין או דרך ה-Sales navigator (החבר הכי טוב החדש שלכן, הנה פוסט שלי בנושא)


  • לינקדין כמובן לא מאחרת את הרכבת והשכילה להכניס בינה מלאכותית (AI) גם לשורותיה. היא מאפשרת לנו לתת לה לינק למוצר או שירות ושהיא תמליץ לנו על שלבי הקמפיין הנכונים, על האפיון של קהלי היעד, על הקריאייטיב להצמיד למודעה ועוד. כמו בכל שילוב של בינה מלאכותית, גם הכלים האלה עוד ״בחיתוליהם״ ואני ממליצה לבחון אותם בעין ביקורתית כדי להבין אם הם נכונים גם לכן ותורמים למאמצי הקידום. כרגיל, אני ממליצה תמיד להריץ כמה קריאייטיבים במקביל כדי להגיע לעלות הנמוכה ביותר לתוצאה.


  • אין דבר כזה קידום ממומן איכותי בלי מחקר מקדים (Benchmark) של השוק בו אתן עובדות. מחקר מתחרים כמו מקצועניות מתחיל בספריית המודעות (Ad library) של לינקדין. תוכלו לצפות במה מפרסמים המתחרים של החברה לה אתן עושות קידום ממומן, לפלטר לפי מיקומים, תאריכים ומילות מפתח. מפרגנת לכן בלינק ישיר לשם - לכן תעשו ניסויים 💫


*הפוסט מנוסח בנקבה כי למה לא, גברים גם אתם מוזמנים

By yael scliar January 28, 2025
אם אתם פעילים בלינקדין ומחפשים דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים באופן ממוקד ואפקטיבי, כנראה שכבר שמעתם על Sales Navigator. אבל מה בדיוק הוא עושה, האם ולמה כדאי לכם להשקיע בו? בפוסט הזה אסביר בדיוק את זה, בשפה פשוטה ועם טיפים מעשיים.
By yael scliar June 2, 2024
בשוק התחרותי של היום, הצהרות מותג הן כלי חיוני להגדרת זהות החברה, תקשורת ערכיה ומשיכת לקוחות. עם זאת, הרבה מהעסקים עדיין מבלבלים בין הצהרת משימה, חזון ומטרה. באתי לעשות סדר!
By yael scliar June 12, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar November 14, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar April 27, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar April 19, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar November 1, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar October 14, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar February 17, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar January 27, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: