Blog Post

כבר שמעת על Sales navigator? צוות המכירות הממולח של לינקדין

אם אתם פעילים בלינקדין ומחפשים דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים באופן ממוקד ואפקטיבי, כנראה שכבר שמעתם על Sales Navigator. אבל מה בדיוק הוא עושה, האם ולמה כדאי לכם להשקיע בו? בפוסט הזה אסביר בדיוק את זה, בשפה פשוטה ועם טיפים מעשיים.


אז בואו נתחיל בלהבין, מי הוא ה-Sales Navigator?


Sales Navigator הוא כלי פרימיום בתשלום של לינקדין, שתוכנן במיוחד עבור אנשי מכירות ושיווק. אפשר לחשוב עליו כמו על זכוכית מגדלת חכמה שעוזרת לכם למצוא בדיוק את האנשים שאתם צריכים להגיע אליהם, לעקוב אחרי ההתפתחויות בעולם שלהם ובעיקר - לסגור עסקאות. אבל אפשר גם לעשות איתו עוד המווווון קסמים 💫


למי זה מתאים?

הכלי הזה יכול להיות שימושי במיוחד ל -

  • בעלי עסקים שמחפשים לקוחות עסקיים (B2B)
  • אנשי מכירות שרוצים להגיע ללידים איכותיים
  • יועצים ונותני שירותים שמחפשים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם
  • מגייסים שרוצים למצוא מועמדים מתאימים


אז מה נוכל לבצע בו?


חיפוש מתקדם ומדויק

בניגוד לחיפוש הרגיל בלינקדין, Sales Navigator מאפשר לכם לצפות בפרופילים ללא מגבלות ולחפש לפי פרמטרים מדויקים כמו:

  • גודל החברה
  • תפקיד מדויק
  • ותק בתפקיד
  • אזור גיאוגרפי
  • תעשייה ספציפית
  • ועוד עשרות פילטרים שאינם זמינים בחיפוש הרגיל של הפלטפורמה


מעקב אחרי לידים וחברות

הכלי מאפשר לכם לשמור רשימות של אנשי קשר פוטנציאליים ולקבל עדכונים על:

  • שינויי תפקיד
  • פוסטים שהם מפרסמים
  • חדשות על החברה שלהם
  • הזדמנויות חדשות שעולות

קיצר, רכילות עסקית שיכולה לשמש כמל״מ משמעותי עבור אנשי מכירות וכבסיס לקמפיינים ממומנים מוצלחים במיוחד


אינסייטס ומידע עסקי

תוכלו לקבל מידע מעמיק על:

  • מבנה ארגוני של חברות
  • קשרים משותפים
  • היסטוריית צמיחה או להיפך
  • מגמות בתעשייה

חושבים על מה לכתוב את הניוזלטר הבא? הנה מידע טוב להתחיל ממנו


בואו ניתן כמה דוגמאות לשימוש נבון של הכלי המטורף הזה -


נניח שאתם יועצים ארגוניים המתמחים בליווי חברות הייטק בצמיחה. באמצעות Sales Navigator תוכלו:

  • להגדיר חיפוש של חברות הייטק בישראל עם 50-200 עובדים
  • לאתר מנהלי משאבי אנוש וסמנכ"לי תפעול בחברות אלו
  • לקבל התראות כשחברות מדווחות על גיוס משמעותי או מעבר למשרדים חדשים
  • לזהות חברות שנמצאות בתהליכי צמיחה מהירה ויכולות להזדקק לשירותיכם

פניות ״קרות״ בלינקדין הן כבר אולד ניוז ואני אישית לא מכירה אף אחד שבאמת משיב עליהן וסוגר ליד, המידע הזה יכול לסייע הרבה בכתיבת הפנייה ללקוח הפוטנציאלי, כך שהוא באמת יקרא את ההודעה וירגיש שיש לכם מה להציע לו. ואולי, אפילו, ישיב לכם ותתקדמו מפה הלאה


דוגמא נוספת, נניח וחברתם היא ספק שירותי אבטחת מידע.

כספק שירותי אבטחת מידע לעסקים, תוכלו להשתמש ב-Sales Navigator כדי:

  • לאתר CTO ו-CISO בחברות ישראליות
  • להתמקד בחברות שעובדות מול השוק האירופאי (רלוונטי ל-GDPR)
  • לקבל התראות על חברות שמרחיבות פעילות לחו"ל
  • לעקוב אחר דיונים בנושאי אבטחת מידע בקרב קהל היעד שלכם

לא עוד ירייה באפלה ונסיונות כושלים להגיע ללקוחות מעבר לים, מהיום אמרו הייוש למידע קונקרטי (שגם מחובר לבורסה הבינלאומית) וישמש כמצע להצעות המכר שלכם.


דוגמא נוספת בתעשייה קצת אחרת, אם אתם מוכרים תוכנה לניהול מסעדות, תוכלו:

  • לאתר בעלי רשתות מסעדות בישראל
  • לזהות מנהלי תפעול ברשתות מזון
  • לקבל התראות על פתיחת סניפים חדשים
  • למצוא קשרים משותפים בתעשיית המסעדנות

ובתיאבון! 👩‍🍳




אז מה נעשה כדי להפוך את השימוש שלנו ב-SN לאפקטיבי באמת?


  1. התחילו עם הגדרת יעדים ברורים - לפני שאתם צוללים פנימה, הגדירו בדיוק את פרופיל הלקוח האידיאלי שלכם. זה יעזור לכם להגדיר את פילטרי החיפוש בצורה מדויקת.
  2. בנו רשימות חכמות - השתמשו בפונקציית "Lead Lists" כדי לארגן את הלידים שלכם לפי קטגוריות. למשל: "לקוחות פוטנציאליים דחופים", "לקוחות לטווח ארוך", "שותפים אפשריים".
  3. נצלו את פונקציית ההתראות - הגדירו התראות על אירועים חשובים בחיי הלידים שלכם. זה יעזור לכם ליצור קשר ברגע הנכון.
  4. שלבו עם תוכן איכותי -  לא מספיק רק למצוא אנשים - צריך גם לייצר ערך. השתמשו במידע שאתם אוספים כדי ליצור תוכן רלוונטי שידבר ללידים שלכם. בואו לא נשכח, התוכן הוא המלך. 
  5. עקביות היא המפתח (באנגלית זה נשמע יותר טוב 😌) -  הקדישו זמן קבוע כל יום לעבודה עם הכלי. אפילו 30 דקות ביום יכולות להניב תוצאות משמעותיות לאורך זמן.



Sales Navigator הוא כלי לא זול, אבל הוא לגמרי השקעה שיכולה להחזיר את עצמה במהירות אם משתמשים בו נכון. הוא מאפשר לכם להגיע לאנשים הנכונים, בזמן הנכון, עם המסר הנכון. אם אתם רציניים לגבי שיווק ומכירות ב-B2B, זה כלי שכדאי לשקול ברצינות. מעבר לכך, עבודה נכונה של משווקים כתף אל כתף עם אנשי מכירות שעושים שימוש בכלי, יכולה להקפיץ משמעותית את קהלי היעד שלכם בקמפיינים ממומנים ולהוזיל את העלויות, הגם ככה גבוהות שבפרסום הממומן בלינקדין.


SN משתלב עם מערכות CRM פופולריות, מה שמאפשר לכם לנהל את תהליך המכירה בצורה מסודרת ורציפה.
הכלי הוא רק הצעד הראשון. ההצלחה האמיתית תלויה באיך תשתמשו במידע שהוא נותן לכם כדי ליצור קשרים אמיתיים ובעלי ערך.


רוצים הדרכה וליווי של 1:1 על הכלי? לכם, או לאנשי המכירות שלכם? כתבו לי 💌

By yael scliar June 2, 2024
בשוק התחרותי של היום, הצהרות מותג הן כלי חיוני להגדרת זהות החברה, תקשורת ערכיה ומשיכת לקוחות. עם זאת, הרבה מהעסקים עדיין מבלבלים בין הצהרת משימה, חזון ומטרה. באתי לעשות סדר!
By yael scliar June 12, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar November 14, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar April 27, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar April 19, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar November 1, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar October 14, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar February 17, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו
By yael scliar January 27, 2021
פייסבוק השיקה הלילה פיצ'ר חדש בשם Facebook News. בטאב החדשות החדש של פייסבוק נוכל לראות מה הן הכותרות המובילות של היום יחד עם עדכון של חדשות ממקורות המאושרים על ידי פייסבוק, והכול מותאם אישית לתחומי העניין של כל אחד מאיתנו.
By yael scliar January 7, 2021
מתי לאחרונה עדכנתם את סל הכישורים שלכם בלינקדין?

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: