Blog Post

מבט נוסטלגי, מהלכי אנטי בריונות, מיפוי חדש לסטוריז ועוד


אינסטגרם חוגגת עשור ומזמינה אותנו להביט ברגעים נוסטלגיים ממסלול ההצלחה שלה.

בבלוג שלהם הם העלו מבט נוסטלגי על מירוץ השנים.



כדי להצטרף לחגיגה, אינסטגרם מזמינה אותנו לבחור באייקון האפליקציה שהכי מזכיר לנו נשכחות.

איך נעשה את זה?

כנסו ל-settings וגללו מטה את המסך עד שאייקון המתנה יוציא קונפטי.



פיצ'ר נוסף וכייפי הוא הדרך למפות סטוריז.

אם עד היום צפינו בארכיון הסטוריז שלנו במבט כרונולוגי, מהיום נוכל למפות אותם לפי מיקום ולפי חודש ושנה.

תוכלו לראות באילו מקומות הכי חשתם צורך לתעד ובאילו חודשים הייתם פחות פעילים.


  • Slide title

    Write your caption here
    Button
  • Slide title

    Write your caption here
    Button


אינסטגרם התחילה לבדוק גם תכונה שמזהה תגובות בעייתיות,  דומות לכאלה שדיווחנו עליהן בעבר, ומחביאה אותן אוטומטית.

בנוסף, הם ירחיבו את מערכת צנזורת התגובות, כדי למצוא משתמשים המנסים במכוון לפרסם אך ורק תגובות פוגעניות.

שני המהלכים האלה הם נגזרת של אינסטגרם להוריד את כמות התגובות השליליות ותופעת הבריונות ברשת.


בשורה לסוחרים באינסטגרם: בקרוב תיפתח האופציה לעסקים ויוצרים לתייג מוצרים גם בתוכן IGTV, כדי שהצופים יוכלו לשמור ולרכוש אותם ישירות מהסרטון. תכונה דומה גם תגיע ל-Reels בהמשך הדרך. 

אם עד היום מערכת החנויות באינסטגרם העלתה משמעותית את ההמרות בעולמות האי-קומרס, הדגש שלהם על פיצ'רים נוספים באותה הפלטפורמה תמשיך את מגמת שימור קהל היעד במקום אחד.



כחלק מחגיגות העשור, אדם מוסרי, ראש אינסטגרם, חזר וכתב שהקהילה תמשיך לעמוד במרכז הפלטפורמה (בכל זאת, הם חלק מפייסבוק וצוקרברג תמיד שם את הקהילה במרכז): "דרך כל השינויים הללו, הקהילה שלנו תשאר לב-ליבה של אינסטגרם," הבטיח מוסרי. "ואנו נמשיך ונשאר ממוקדים בשמירה על ביטחון המשתמשים שלנו ובבניית תכונות חדשים שילחמו בבריונות, ישפרו את השוויון, יפנו להגינות ויעזרו לאנשים להרגיש שיש מי שתומך בהם."

By yael scliar February 4, 2025
אנחנו לא מדברות מספיק על לינקדין. וכשאנחנו מדברות עליה, אנחנו לא מדברות על מה ייחודי בה כל כך. טוב, בסדר, גם בזה כבר דשנו, אבל מה עם מה שכל כך מיוחד במערכת הקידום הממומן שלה? אהא!
By yael scliar January 28, 2025
אם אתם פעילים בלינקדין ומחפשים דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים באופן ממוקד ואפקטיבי, כנראה שכבר שמעתם על Sales Navigator. אבל מה בדיוק הוא עושה, האם ולמה כדאי לכם להשקיע בו? בפוסט הזה אסביר בדיוק את זה, בשפה פשוטה ועם טיפים מעשיים.
By yael scliar June 2, 2024
בשוק התחרותי של היום, הצהרות מותג הן כלי חיוני להגדרת זהות החברה, תקשורת ערכיה ומשיכת לקוחות. עם זאת, הרבה מהעסקים עדיין מבלבלים בין הצהרת משימה, חזון ומטרה. באתי לעשות סדר!
By yael scliar June 12, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar November 14, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar April 27, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar April 19, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar November 1, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar October 14, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar February 17, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: