Blog Post

אינסטגרם יוצרים במה חדשה ליוצרים שכדאי להכיר

כשאינסטגרם התחילה היא יצרה לכל אחד משתמש פרטי. בהמשך נפתחה גם האפשרות להגדיר חשבון עסקי (business profile) אבל מובילי דעה וסוכנויות ביקשו עוד ועוד נתונים ומידע.
כך נוצר חשבון היוצרים החדש – Instagram creator.

החשבון החדש הוא סוג חשבון שנמצא בין פרטי לעסקי.
הוא פתוח כרגע רק למשתמשים עם מעל ל-10k עוקבים ומחוברים לביזנס בפייסבוק. וכרגיל, גם ליחידי סגולה שנמצאים בגרסת הבטא.

הנה כמה דברים שחשוב להכיר בכלי החדש...

בחשבון מסוג זה, היוצר יכול לראות יותר נתונים על תנועת העוקבים שלו.

בעוד שבביזנס כרגע יש לנו מידע רק על מדדים חיוביים של הגדלת החשיפה והעוקבים, בחשבון זה אפשר לדעת גם על מדדים שליליים ( לא עלינו ) – כמה עשו לך unfollow כי בילית קצת יותר מדי בחו"ל והוצאת לכולנו את העיניים?


תיבת הודעות מסוננת – יוצר יוכל לסנן את ההודעות שהגיעו אישית אליו וההודעות שהגיעו לחשבון היוצר שלו.
למה? כי באינסטגרם מתחשבים בבעלי כמות גדולה של עוקבים, שההודעות הפרטיות הולכות להם לאיבוד בין כל ההצעות לשיתופי פעולה מסחריים כאלה ואחרים.

הבדל ויזואלי שיש בחשבון זה הוא האפשרות להוסיף את קטגוריית מוביל הדעה ואת פרטי ההתקשרות איתך. סוג התצוגה הזאת מזכירה יותר חשבונות עסקיים.

מכירים ומכורים כמוני ל- creator studio ? קול, אז עכשיו כיוצרים יש לכם גישה מלאה לסטודיו הכיפי הזה. גם מהמחשב!

בעלי חשבון creator נהנים מהאפשרות לתייג מוצרים ולמכור אותם – דרך האינסטגרם. כן כן, הדבר הזה שפרופילים עסקיים מתים שכבר יגיע לכולם – יפתח לאט לאט (לאט) גם למובילי דעה.

אתם נותנים למוביל דיעה מוצר ורוצים שהוא ימכור אותו דרך הפרופיל נוטף ה-k שלו? עכשיו הוא יכול.

הנתון לו כולנו מחכים – ענייני החשיפה האורגנית .

הדבר ידוע, שפרופיל עסקי מוריד משמעותית את החשיפה האורגנית לפוסטים. אז מה עושה תכנית האמצע?
למען האמת, אף מאמר לא מסגיר נתונים חד משמעיים.
נחכה לשמוע מכאלה שניסו!



מתלבטים איזה חשבון לפתוח לעסק או המוצר שלכם?
כתבו לי ואשמח לייעץ :)

By yael scliar February 4, 2025
אנחנו לא מדברות מספיק על לינקדין. וכשאנחנו מדברות עליה, אנחנו לא מדברות על מה ייחודי בה כל כך. טוב, בסדר, גם בזה כבר דשנו, אבל מה עם מה שכל כך מיוחד במערכת הקידום הממומן שלה? אהא!
By yael scliar January 28, 2025
אם אתם פעילים בלינקדין ומחפשים דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים באופן ממוקד ואפקטיבי, כנראה שכבר שמעתם על Sales Navigator. אבל מה בדיוק הוא עושה, האם ולמה כדאי לכם להשקיע בו? בפוסט הזה אסביר בדיוק את זה, בשפה פשוטה ועם טיפים מעשיים.
By yael scliar June 2, 2024
בשוק התחרותי של היום, הצהרות מותג הן כלי חיוני להגדרת זהות החברה, תקשורת ערכיה ומשיכת לקוחות. עם זאת, הרבה מהעסקים עדיין מבלבלים בין הצהרת משימה, חזון ומטרה. באתי לעשות סדר!
By yael scliar June 12, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar November 14, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar April 27, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar April 19, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar November 1, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar October 14, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar February 17, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: