Blog Post

ועכשיו: עם יד על הלב - כמה מהן קרו לכם?

התקנתם ביזנס מנג'ר בצורה שגויה

זה עשה לכם בלגן בקטלוגים, איזה פיקסל מחובר למה ולמה פתאום למנהל העמוד שלי אין גישה?

הנה כמה מקרים שנתקלתי בהם:

  • עובד של העסק פותח ביזנס על שמו ומוסיף את העמוד העסקי ואת חשבון המודעות של העסק. רק לאחר מכן הוא מאדמן את הבוס על כל אלה
  • הוסיפו את חשבון המודעות הנכון אך שכחו את העמוד העסקי ואז לא הבינו למה לא מאשרים לכם קמפיין
  • נתנו גישה של אנליסט למי שאמור לנהל את המודעות ואדמין לגרפיקאי מהעסק

המלצתי : תנו למי שמנהל לכם את המדיה החברתית גישה, והוא יפתח ביזנס עבורכם. הוא גם ידע לתת לעצמו הרשאה אחרי זה ולצאת מהחשבון


יש לכם אתר איקומרס ושכחתם להטמיע את הפיקסל – אבל אתם מתים לקהל רימרקטינג ולקמפיין רותח. הפיקסל נותן לנו כל כך הרבה מידע על האתר שלנו וגישה לכל קהל היעד שלנו, חבל לפספס ולא להשתמש במידע הזה. קהל שכבר ביקר באתר - סביר שיחזור להתעניין ואף לרכוש. אלו הלידים הכי רותחים במשפך השיווק שלנו.

המלצתי : כנסו היום ובדקו. אם לא הטמעתם – זה הזמן


בחרתם מטרת פרסום מסויימת, אך לא במנהל המודעות – אתם רוצים מלא לייקים, תגובות ושיתופים אבל בחרתם במטרת קליקים לקמפיין (קמפיין מסוג תנועה traffic). השקתם מוצר חדש חדש לקהל קר קר ואתם בונים קמפיין במטרת המרות (conversions) ועוד.

המלצתי : לפייסבוק יש כפתורון עם האות i בתוך עיגול אפור מעל לכל מטרה פרסומית – מצאו אותו, עמדו עליו (hoover) וקראו את ההסבר שלו. עדיין לא הבנתם? שאלו אותי :)

מעבר לכך, צריך להבין שכשאתם בוחרים מטרה פרסומית זה אחלה ופייסבוק תעשה מיטוב של הקמפיין לתוצאות אלה. חלק מזה, זה גם להביא את הקמפיין שלכם לאנשים שבאופי התנהגותם הדיגיטלי עונים על ההגדרה. למשל: בקמפיין מסוג טראפיק – הקמפיין יקבל חשיפה גבוהה יותר אצל אנשים שבאופיים הם מקליקנים בפייסבוק וכו'.


הגזמתם עם ה- A/B Testing – אתם בוחנים יותר מ-2 משתנים במודעות שלכם. איך תדעו מה משפיע לכאן או לכאן?

המלצתי : בחנו פחות מ-2 משתנים כל מבחן. אני לא אומרת שתמיד צריך לבדוק רק קהל, הקריאייטיב חשוב, הפלייסמנט, חלוקת התקציב וכו' – אך בכמה מבחנים שונים.

עצלנות בשלב הקריאייטיב – כן, עצלנות היא מילה קשה. זה קורה כשאתם מעלים את אותו הפוסט, אותה התמונה, אותו הטקסט בכל הפלטפורמות ולא נותנים מקום לאופייה של הפלטפורמה והקהל בה. זה יכול להיות במקרה של תמונה – שלא מתאימים לגדלים של הסטורי, ועד לפוסט באינסטגרם עם לינק בתוכו (כשבפייסבוק הלינק לחיץ ובאינסטגרם מן הסתם שלא כשהוא כחלק מהפוסט).

המלצתי : חשבו בידול תוכן. ואחר כך – קחו את מדריך המידות של פייסבוק עצמם.


ועכשיו תרגיל: כמה מהטעויות האלה קרו לכם גם באינסטגרם? גזרו ושמרו את שומר הראש הזה לפעם הבאה שתקימו קמפיין.

By yael scliar February 4, 2025
אנחנו לא מדברות מספיק על לינקדין. וכשאנחנו מדברות עליה, אנחנו לא מדברות על מה ייחודי בה כל כך. טוב, בסדר, גם בזה כבר דשנו, אבל מה עם מה שכל כך מיוחד במערכת הקידום הממומן שלה? אהא!
By yael scliar January 28, 2025
אם אתם פעילים בלינקדין ומחפשים דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים באופן ממוקד ואפקטיבי, כנראה שכבר שמעתם על Sales Navigator. אבל מה בדיוק הוא עושה, האם ולמה כדאי לכם להשקיע בו? בפוסט הזה אסביר בדיוק את זה, בשפה פשוטה ועם טיפים מעשיים.
By yael scliar June 2, 2024
בשוק התחרותי של היום, הצהרות מותג הן כלי חיוני להגדרת זהות החברה, תקשורת ערכיה ומשיכת לקוחות. עם זאת, הרבה מהעסקים עדיין מבלבלים בין הצהרת משימה, חזון ומטרה. באתי לעשות סדר!
By yael scliar June 12, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar November 14, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar April 27, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar April 19, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar November 1, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar October 14, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar February 17, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: