Blog Post

הכינו את העסק שלכם לעונת הסיילים, והשנה: ביג טיים

אני מניחה שאני אומרת משהו שברור לכולנו: עונת הסיילים שמתחילה ב-1 בנובמבר הולכת להיות משמעותית השנה. בין הפחד לצאת החוצה, לשבירת מחסומי רכישה רבים, עליית הדיגיטל בכל מה שקשור בקנייה ומכירה, צפויה לנו עונה עמוסה וטוב שכך. במיוחד בתקופה בה כל שקל חשוב.


קצת תאריכים שכדאי שתכירו כדי להיערך:

  • Shopping.il בשיתוף עם גוגל - 10-11.11
  • חג הרווקים הסיני - 11.11
  • Black friday - 27.11
  • Cyber monday - 30.11


תחילה, רוצה לחשוף אתכם לגרף שמבחינתי אומר הכל - ארגון ה-OECD ערכו מחקר מאוד מקיף על הדיגיטל מול תרבות הצריכה, בשיתוף עם גוגל טרנדס, הם מציגים את התפלגות ועלייתה המטורפת של המילה "משלוח" בחיפושים בגוגל.

ניתן לראות את העליות החדות סביב אירועים מיוחדים, בהתאמה לכניסת המגיפה לחיינו.


הגרף הזה אומר הכל - צרכנים מצפים להזמין הרבה, יצרנים צריכים להיערך בהתאם.



ברבעון האחרון של השנה הסוערת גם ככה, ישנן 4 מגמות מרכזיות שישפיעו מאוד על התנהגויות הצרכנים ועל סביבת התקשורת: המגיפה המתמשכת, התסיסה החברתית, הבחירות בארה"ב ותקופת החגים והסיילים (בלאק פריידי, Here we come!). סוכנות מרקל הנהדרת ערכה מחקרים וכתבה דוח תובנות למדיה, לרבעון האחרון של שנת 2020.

תוכלו להוריד את הדו"ח המלא כאן.


כטיזר לסקרנים, אספתי כמה מהתובנות המשמעותיות מהמאמר והוספתי להן עוד כמה ממחקרים נוספים שקראתי. הנה הן:

 

1. בילינו 12% יותר "זמן דיגיטלי" השנה, העברנו 10% יותר זמן בנייד השנה 


2. 11% מהמפרסמים מצפים (וצודקים) שהקורונה תשפיע באופן משמעותי על הוצאות הפרסום שלהם ברבעון הרביעי, 68% מהמפרסמים מצפים שהמגיפה תשפיע על הוצאות המודעות שלהם גם עד שנת 2021


3. 62% מהצרכנים קונים ברשת. 36% מהצרכנים קונים ברשת מדי שבוע מאז המגיפה, לעומת 28% טרום מגיפה


4. 90% מהצרכנים מעדיפים משלוח עד הבית על פני ביקור בחנות, 80% מעדיפים להשתמש בתקשורת דיגיטלית עם המוכרים


5. מה עם לאחר שווירוס הקורונה ישכח? 28% טוענים שהם ימשיכו לקנות בעיקר ברשת לאחר המגיפה



בקרוב אכתוב פוסט שיתכלל את כל הדברים שאני הייתי ממליצה להכין, להתקין, להיערך איתם לקראת עונת הסיילים שמתחילה בנובמבר.


בינתיים, מצרפת פה פוסט קודם בנושא:
מסקנות בלאק פריידי למשווקים.

הפוסט עודכן לפני שנה ובנינו, הוא עדיין רלוונטי. היום יותר מתמיד.



*ע"פ מאמרים של מרקל, רויטרס, Bazaarvoice, Influencer Marketing Hub, Digital Commerce 360


By yael scliar February 4, 2025
אנחנו לא מדברות מספיק על לינקדין. וכשאנחנו מדברות עליה, אנחנו לא מדברות על מה ייחודי בה כל כך. טוב, בסדר, גם בזה כבר דשנו, אבל מה עם מה שכל כך מיוחד במערכת הקידום הממומן שלה? אהא!
By yael scliar January 28, 2025
אם אתם פעילים בלינקדין ומחפשים דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים באופן ממוקד ואפקטיבי, כנראה שכבר שמעתם על Sales Navigator. אבל מה בדיוק הוא עושה, האם ולמה כדאי לכם להשקיע בו? בפוסט הזה אסביר בדיוק את זה, בשפה פשוטה ועם טיפים מעשיים.
By yael scliar June 2, 2024
בשוק התחרותי של היום, הצהרות מותג הן כלי חיוני להגדרת זהות החברה, תקשורת ערכיה ומשיכת לקוחות. עם זאת, הרבה מהעסקים עדיין מבלבלים בין הצהרת משימה, חזון ומטרה. באתי לעשות סדר!
By yael scliar June 12, 2023
כל מה שרכזי קריירה ואנשים שעוסקים בתחום הגיוס, משאבי אנוש, השמה ועוד - צריכים וצריכות לדעת כדי לבלוט בלינקדין
By yael scliar November 14, 2022
מביאה לכאן חלק מוובינר במסגרת פרוייקט הלמידה ב- Linkers Open Academy שערכתי בשיתוף עם קבוצת Linkers - קהילת הלינקדאין של ישראל, על איך להפוך את הפרופיל שלנו בלינקדין לכזה שמייצג אותנו כראוי וממיר לנו את הלקוחות הרצויים או לחילופין, מביא לנו את ההזדמנויות והמשרות הנכונות לנו.
By yael scliar April 27, 2022
אם התוכן שלכם מרגיש לכם עייף, או לא ברור לכם איך להעביר סיפור טוב בפלטפורמה, לינקדין שיתפה אותנו באינפוגרפיקה מהממת של שיטת הסנדוויץ' לכתיבת פוסט נכון.
By yael scliar April 19, 2022
האזינו לפודקסט בשיתוף קמפוס IL
By yael scliar November 1, 2021
לא רק אנשי ונשות היי-טק, בטח לא רק משאבי אנוש, לינקדין משיקה את שוק השירותים החדש שלה.
By yael scliar October 14, 2021
איך נכין את תשתית השיווק שלנו לעונת הסיילים הקרובה?
By yael scliar February 17, 2021
טרנד האודיו החברתי מגיע גם אלינו

קבלו את הפוסט הבא למייל

Share by: